روزَنه

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت روزَنه


سپاهان درب
عکس های جدید چهره ها در شبکه های اجتماعی 481
عکس های جدید چهره ها در شبکه های اجتماعی 488
عکس های جدید چهره ها در شبکه های اجتماعی 490

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دومین عرف شکنی پادشاه عربستان در انتخاب ولیعهد اقدامی است که سلطنت سعودی را در آستانه تحولی جدی قرار می دهد و چهره ای متفاوت با پادشاهی چند ده ساله آل سعود را بر این کشور حاکم خواهد ساخت.

روزگار جانی دپ دیگر به روشنی سالیان گذشته نیست. دزد دریای کاراییب حالا مدام درگیر رسوایی های اخلاقی و مالی می شود و مجالی برای احیا و اعاده حیثیت به او دست نمی دهد.

کمپانی چینی وان پلاس که کمتر از 24 ساعت از رونمایی پرچم‌دار 2017اش نمی‌گذرد، متهم شده است که با تریک نرم‌افزاری خود را در بنچمارک هایی مانند GeekBench 4،AnTuTu،GFXBench،Androbench،Quadrant و ... جزو برترین‌ها قرارداده درحالی‌که چنین نیست.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به موضوع هندوانه های مرجوعی از یکی از کشور های عربی گفت: درخواستی وجود نداشته است که این سازمان بخواهد برایش گواهی بهداشت صادر کند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی از دهه اول تیرماه خبر داد.

صنعت نفت و گاز مهمترین بخش اقتصادی در تامین منابع مالی کشورکه بیشترین بهره و تاثیر را از امضای توافق هسته ای و رفع تحریم ها کسب کرده است.

۵ بازیکن اصلی تیم فوتبال ملوان انزلی از این تیم جدا شده‌اند.

رئیس‌جمهور کره‌جنوبی رهبر کره‌شمالی را فردی بی‌خرد و بسیار خطرناک خوانده است.

آمریکا نمی تواند بدون توجه به نقش ایران در سوریه داعش را شکست.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بر این عقیده است که روحانی باید برخی از وزرای کابینه را تغییر دهد و افراد شایسته تری را بر سر کار بگذارد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/